Du har blivit utloggad på grund av inaktivitet. Logga in igen för att fortsätta handla!
Du har redan angett att du vill använda ett avtal eller annan kampanjkod vid ditt köp.
Du kan tyvärr inte kombinera flera kampanjkoder eller avtalsrabatter.
Af med Kampagnekode
Off kontrakt eller eksisterende kode
Var vänlig välj ett av alternativen
Kampanjkoden du angett är inte giltig.
En anledning är kan vara att perioden för kampanjen har gått ut, eller så ingår inga bilder i kundvagnen i denna kampanj.
Komposition og lyssætning er helt i orden, men har du tænkt over, hvad farverne i dine billeder siger om dig og dit budskab? Farver på billederne er stærke bærere af følelsesmæssige stemninger, og de kan derfor forstærke budskabet
i din kommunikation.
Sammen med semiotikeren Karin Sandelin fra Kantar Sifo har vi undersøgt, hvilke forskellige signaler og stemninger der formidles af nogle af de forskellige farver i billederne. Længere nede på siden kan du downloade en uddybende
hvidbog om emnet. Har du travlt, og vil du gerne klikke direkte ind på billederne? Der er naturligvis genveje til de forskellige billedeksempler. Læs videre, og bliv en bedre billedkommunikator sammen med os!
Ønsker du yderligere oplysninger om, hvad disse fem farver signalerer og få hjælp til at huske det? Download vores hvidbog, og print den ud for at få noget skøn weekendlæsning! Måske noget, du kan forære dine kolleger, så de også kan blive inspirerede?